Jakiej długości teksty są najlepsze w Internecie? Warsztat copywriteraJakiej długości teksty są najlepsze w Internecie? Warsztat copywriteraJakiej długości teksty są najlepsze w Internecie? Warsztat copywriteraJakiej długości teksty są najlepsze w Internecie? Warsztat copywritera

Jakiej długości teksty są najlepsze w Internecie? Warsztat copywritera

Jakiej długości teksty są najlepsze w Internecie? Warsztat copywritera
Barbara Stawarz-García

Barbara Stawarz-García

-

Barbara Stawarz-García

Barbara Stawarz-García

Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz marketingu internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Prowadzi agencję content marketingową Happy Content. Wcześniej związana m.in. z Hubert Burda Media oraz „Rzeczpospolitą”. Pracowała dla marek takich jak Allegro, Pfizer, ING Bank Śląski czy LG. Autorka licznych publikacji prasowych z zakresu marketingu internetowego. Prelegentka na konferencjach branżowych oraz trener i wykładowca m.in. na SGH, AGH, Uniwersytecie SWPS. W 2016 r. została wyróżniona przez magazyn „Brief” w rankingu 50 najbardziej kreatywnych osób w biznesie.

Z jednej strony deficyt uwagi użytkowników, z drugiej wymagające algorytmy Google’a. Nie sposób wszystkim dogodzić, sprawdzamy więc, jakiej długości teksty i inne treści najlepiej sprawdzają się online.

Zanim opublikujesz jakikolwiek tekst, zastanów się, w jaki sposób sam byś go przeczytał. Pamiętaj o tym, że użytkownik konsumuje treści w Internecie podobnie jak ty sam to robisz. Jego uwagę przykuwa tytuł, ale o tym, czy przeczyta wnikliwie to, co mu proponujesz, zdecyduje szybkie przeskanowanie zawartości.

Odpowiednia struktura = więcej linków

Śródtytuły, zdjęcia, linki do filmów, wykresy – wszystko to pozwala odbiorcy zorientować się w szczegółach i zdecydować, czy tekst jest godny jego uwagi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się