Jakie zmiany czeka zarządzanie marką?Jakie zmiany czeka zarządzanie marką?Jakie zmiany czeka zarządzanie marką?Jakie zmiany czeka zarządzanie marką?

Jakie zmiany czeka zarządzanie marką?

Jakie zmiany czeka zarządzanie marką?
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem.Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Jedną z najciekawszych nowych propozycji jest koncepcja brandingu kulturowego Douglasa Holta, rozpatrująca markę w kontekście kultury i napięć społecznych. Ale nawet jeżeli ją przyjmiemy, jak odróżnić ideologie zstępujące od rosnących? Wreszcie – jaki będzie los marek korporacyjnych? Na te pytania próbowano odpowiedzieć na konferencji „Superbrands – przyszłość zarządzania marką”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się