Super Bowl 2025: krótki subiektywny przegląd reklam - Marketing przy Kawie
Jakie były kierunki kreatywności na Super Bowl 2025?Jakie były kierunki kreatywności na Super Bowl 2025?Jakie były kierunki kreatywności na Super Bowl 2025?Jakie były kierunki kreatywności na Super Bowl 2025?
Biegun dziwaczności na LIX Super Bowl (kadr ze spotu Mountain Dew)

Jakie były kierunki kreatywności na Super Bowl 2025?

Jakie były kierunki kreatywności na Super Bowl 2025?
Albert Stęclik

Albert Stęclik

-

założyciel, planning director, Kierunek Kreatywny

Albert Stęclik

Albert Stęclik

założyciel, planning director
Kierunek Kreatywny

Człowiek, który wierzy w reklamę i podejrzewa, że wie jak reklama działa. Założyciel i planning director w agencji reklamowej Kierunek Kreatywny. Wcześniej założyciel agencji Dziadek do orzechów, planner w Adam & Eve/DDB London i strateg w VML Poland. Czterokrotny zwycięzca konkursu Young Creatives. Wielokrotny laureat branżowych nagród kreatywnych i efektywnościowych, w tym Effie Europe, KTR, Effie Poland, Mixx Awards, Kreatura, Złote Spinacze czy YouTube Works. W czasie wolnym jeździ na rowerze. Rzadko pisze o sobie w trzeciej osobie, jednak kiedy to robi, jest to jego bio.

Philadelphia Eagles pokonali Kansas City Chiefs 40:22. Ale dzisiaj nie o tym. W przerwie Kendrick Lamar po raz kolejny dissował Drake’a, a Serena Williams zatańczyła C-Walk. Ale dzisiaj również nie o tym.

Czytacie ten artykuł w Marketingu przy Kawie, wejdziemy zatem w uniwersum reklamy. Skupimy się na kreatywności. Tej wartej 267 tys. dol. (1 072 tys. zł) za sekundę. Poniżej lista moich obserwacji i zupełnie subiektywnych wniosków na temat tego, co za tę cenę zaserwowali nam marketerzy zza wielkiej wody.
Squarespace: tonalność ma ogromną moc
Super Bowl to zazwyczaj festiwal ekstrawertycznych, głośnych i krzykliwych reklam.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to