Philadelphia Eagles pokonali Kansas City Chiefs 40:22. Ale dzisiaj nie o tym. W przerwie Kendrick Lamar po raz kolejny dissował Drake’a, a Serena Williams zatańczyła C-Walk. Ale dzisiaj również nie o tym.Czytacie ten artykuł w Marketingu przy Kawie, wejdziemy zatem w uniwersum reklamy. Skupimy się na kreatywności. Tej wartej 267 tys. dol. (1 072 tys. zł) za sekundę. Poniżej lista moich obserwacji i zupełnie subiektywnych wniosków na temat tego, co za tę cenę zaserwowali nam marketerzy zza wielkiej wody.
Squarespace: tonalność ma ogromną moc
Super Bowl to zazwyczaj festiwal ekstrawertycznych, głośnych i krzykliwych reklam.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.