Jaki wpływ ma Google na nasJaki wpływ ma Google na nasJaki wpływ ma Google na nasJaki wpływ ma Google na nas

Jaki wpływ ma Google na nas

Jaki wpływ ma Google na nas
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Ogólnoświatowe (w 85 krajach) badania dotyczące wpływu marek na nas wykazały przewagę Google. A w samej Europie zwyciężyła IKEA. Wyprzedziła nawet Nokię. Lubimy rankingi i porównania, ale czy czasem nie należy traktować ich jako żart albo zabawę? Zwłaszcza tych prowadzonych na ochotnikach w Internecie.

Internet jest fascynującym medium. Szybkość przekazu informacji powoduje, że nawet lokalne inicjatywy ze stron o ustalonej renomie mają wpływ na opinię globalną. Badanie marek, przeprowadzone jedynie w Internecie na próbie czterech tysięcy ochotników dotarło do nas i przez takie media jak Gazeta Wyborcza czy cytujący ją Biznesnet.pl jest nagłaśniane w Polsce.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja