Ogólnoświatowe (w 85 krajach) badania dotyczące wpływu marek na nas wykazały przewagę Google. A w samej Europie zwyciężyła IKEA. Wyprzedziła nawet Nokię. Lubimy rankingi i porównania, ale czy czasem nie należy traktować ich jako żart albo zabawę? Zwłaszcza tych prowadzonych na ochotnikach w Internecie.Internet jest fascynującym medium. Szybkość przekazu informacji powoduje, że nawet lokalne inicjatywy ze stron o ustalonej renomie mają wpływ na opinię globalną. Badanie marek, przeprowadzone jedynie w Internecie na próbie czterech tysięcy ochotników dotarło do nas i przez takie media jak Gazeta Wyborcza czy cytujący ją Biznesnet.pl jest nagłaśniane w Polsce.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.