Banany, czarno-białe bransoletki na rękę, wąsy Adama Małysza, a przed laty obrazek złotej szkatułki drukowanej na kuponie. Błahe przedmioty użyte w odpowiednim kontekście zapewniają przyczepność kampanii PR, bez konieczności płacenia za media. Tyle że wymaga to pomysłowości i refleksu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pożądaną zapamiętywalność informacji reklamowej, ale i każdej innej, można osiągnąć w prosty sposób. Wystarczy odpowiednio częste powtarzanie przekazu. Według zasady obowiązującej przez lata w branży reklamowej – konsument zapamięta reklamę, gdy zobaczy ją przynajmniej sześć razy. Wymaga to dużego budżetu na płatne, masowe media. Ale i tak, wraz z rosnącą konkurencją o uwagę odbiorcy, nie ma gwarancji powodzenia.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.