Na Pintereście warto się reklamować. Jak zacząć? - Marketing przy Kawie
Jak zacząć reklamować się na Pintereście?Jak zacząć reklamować się na Pintereście?Jak zacząć reklamować się na Pintereście?Jak zacząć reklamować się na Pintereście?
Na platformie Pinterest dotrzesz do konsumentów w fazie discovery (źr. il. IAB Polska)

Jak zacząć reklamować się na Pintereście?

Jak zacząć reklamować się na Pintereście?

Piotr Batko

-

ekspert ds. paid social, PKO Bank Polski

Piotr Batko

ekspert ds. paid social, PKO Bank Polski

W PKO Banku Polskim odpowiada za realizację kampanii płatnych w ekosystemach Mety, TikToka, Pinteresta i X-a na każdym etapie lejka zakupowego, ze szczególnym naciskiem na działania konwersyjne. Wierzy, że sukces kampanii gwarantują: przemyślana strategia oraz twórcze wykorzystanie różnych kanałów dotarcia do użytkownika. Posiada oficjalne certyfikaty Mety, TikToka, LinkedIna i Pinteresta. Case’y z jego kampanii były publikowane na stronie Meta for Business. Aktywnie współpracuje z IAB Polska, uczestnicząc w pracach Grupy Roboczej Social Media i współtworząc publikacje branżowe. Prywatnie miłośnik architektury modernistycznej oraz polskiego wina.

David Dobrowolski

-

Meta expert, OptimAIzer

David Dobrowolski

Meta expert, OptimAIzer

Ma ponad 10-letnie doświadczenie agencyjne oraz po stronie klienta. W OptimAIzer odpowiada za stworzenie narzędzia do szybkiej implementacji i optymalizacji kampanii reklamowych w ekosystemie Mety, wykorzystującego moduły AI. Wcześniej był brand managerem w firmie Versuni, gdzie odpowiadał za tworzenie i realizację strategii mediowych produktów z kategorii kuchennej marki Philips. Jeszcze wcześniej pełnił funkcję One Social leada w Salestube. Prowadził zespół i odpowiadał za projekt One Social, mający na celu zwiększenie efektywności działań organicznych i płatnych w social mediach poprzez ich synergię. Posiada certyfikaty Mety, TikToka i Pinteresta, a case’y jego kampanii były publikowane na stronie Meta for Business. Jest również współautorem licznych publikacji o social mediach dla IAB Polska.

Dlaczego warto zainteresować się platformą Pinterest? Jak skutecznie wykorzystać płatne reklamy, które są na niej dostępne? W znalezieniu odpowiedzi pomogą rady ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska.

Pinterest zajmuje czołowe miejsce wśród platform społecznościowych w Polsce, oferując wyjątkowe możliwości dotarcia do klientów. Choć wciąż pozostaje nieco w cieniu gigantów, jego reklamowy potencjał rośnie, a relatywnie niskie koszty kampanii mogą stanowić przewagę konkurencyjną. Ponadto platforma dynamicznie rozwija swoje możliwości reklamowe, m.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to