Jak wyglądałby świat bez reklam?Jak wyglądałby świat bez reklam?Jak wyglądałby świat bez reklam?Jak wyglądałby świat bez reklam?
Model „płacz lub płać” stałby się powszechny (fot. TOMO00/Fotolia)

Jak wyglądałby świat bez reklam?

Jak wyglądałby świat bez reklam?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Konsumenci zirytowani nadmiarem reklam masowo instalują AdBlocka. Prowokuje to do rozważenia hipotetycznej sytuacji, w której formą płatności za treść nie mógłby już być kontakt z reklamą. Jakie mogłyby być skutki, jeśli chodzi o telewizję, Internet i prasę? Jedno jest pewne: byłoby drogo.

Najlepszym komentarzem do obecnej sytuacji na rynku reklamy jest satyryczny rysunek Toma Fishburne’a. Oto kobieta widzi w drzwiach mieszkania tłoczące się różne reklamy. Oznajmia więc mężowi siedzącemu przy komputerze: „To wszystkie reklamy, które ostatnio zablokowałeś. Mówią, że pora na rewanż”.

W realnym świecie tłok panuje głównie na ekranach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się