Konsumenci zirytowani nadmiarem reklam masowo instalują AdBlocka. Prowokuje to do rozważenia hipotetycznej sytuacji, w której formą płatności za treść nie mógłby już być kontakt z reklamą. Jakie mogłyby być skutki, jeśli chodzi o telewizję, Internet i prasę? Jedno jest pewne: byłoby drogo.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Najlepszym komentarzem do obecnej sytuacji na rynku reklamy jest satyryczny rysunek Toma Fishburne’a. Oto kobieta widzi w drzwiach mieszkania tłoczące się i zatarasowujące wyjście różne reklamy. Oznajmia więc mężowi siedzącemu przy komputerze: „To wszystkie reklamy, które ostatnio zablokowałeś. Mówią, że pora na rewanż”.
W realnym świecie tłok panuje głównie na ekranach.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.