Jak wyglądałby świat bez reklam?Jak wyglądałby świat bez reklam?Jak wyglądałby świat bez reklam?Jak wyglądałby świat bez reklam?
Czy faktycznie bez reklam „nie byłoby niczego”? (fot. Pixabay)

Jak wyglądałby świat bez reklam?

Jak wyglądałby świat bez reklam?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Konsumenci zirytowani nadmiarem reklam masowo instalują AdBlocka. Prowokuje to do rozważenia hipotetycznej sytuacji, w której formą płatności za treść nie mógłby już być kontakt z reklamą. Jakie mogłyby być skutki, jeśli chodzi o telewizję, Internet i prasę? Jedno jest pewne: byłoby drogo.

Najlepszym komentarzem do obecnej sytuacji na rynku reklamy jest satyryczny rysunek Toma Fishburne’a. Oto kobieta widzi w drzwiach mieszkania tłoczące się i zatarasowujące wyjście różne reklamy. Oznajmia więc mężowi siedzącemu przy komputerze: „To wszystkie reklamy, które ostatnio zablokowałeś. Mówią, że pora na rewanż”.

W realnym świecie tłok panuje głównie na ekranach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja