Jak wierna, to tylko bieliźnie?Jak wierna, to tylko bieliźnie?Jak wierna, to tylko bieliźnie?Jak wierna, to tylko bieliźnie?

Jak wierna, to tylko bieliźnie?

Jak wierna, to tylko bieliźnie?
Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

-

Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

Niewierna żona, mąż wracający z pracy i kochanek w szafie. Czy to materiał na dobrą reklamę? Być może, ale zależy czego. Na pewno można w ten sposób zakomunikować odbiorcy konieczność zakupu nowej, solidnej szafy, jak to zrobiono w reklamie sklepu meblowego Elebe. Ale czy można w ten sposób zareklamować bieliznę?

Przyjrzyjmy się reklamie telewizyjnej bielizny Italian Fashion, wykorzystującej ten ograny już nieco pomysł.

Mąż wraca z pracy do domu i zastaje żonę w łóżku. Pełen podejrzeń, podejmuje poszukiwania kochanka. Najpierw zagląda pod kołdrę. Widok żony w samej bieliźnie nie powstrzymuje go jednak od kontynuowania śledztwa, wręcz przeciwnie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja