Jak w zegarku - Marketing przy Kawie
Jak w zegarkuJak w zegarkuJak w zegarkuJak w zegarku

Jak w zegarku

Jak w zegarku
Urszula Pęgiel

Urszula Pęgiel

-

Urszula Pęgiel

Urszula Pęgiel

Cztery razy P: Precyzja, Perfekcjonizm, Punktualność, Pomysłowość. Tym powinien charakteryzować się kreatywny pracownik japońskiej korporacji, takie cechy powinien mieć również każdy japoński produkt. Na przykład zegarek.

„Jeżeli to nie jest oryginalne, to znaczy, że nie jest Casio” – oto hasło, które ma motywować do większego wysiłku innowatorów zatrudnionych przez potentata myśli technologicznej. Slogan i frazes bez przełożenia na konkret? W żadnym wypadku. Wystarczy jeden przykład – jak można udoskonalić poczciwy czasomierz. Oto zegarek w wizji japońskich wynalazców: przy jego pomocy można zapłacić rachunek w restauracji i otworzyć drzwi do pomieszczenia biurowego, zaś po godzinach pracy, w czasie joggingu, urządzenie sprawnie przeliczy na użytek właściciela liczbę przebiegniętych kilometrów i spalonych kalorii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja