Cztery razy P: Precyzja, Perfekcjonizm, Punktualność, Pomysłowość. Tym powinien charakteryzować się kreatywny pracownik japońskiej korporacji, takie cechy powinien mieć również każdy japoński produkt. Na przykład zegarek.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
„Jeżeli to nie jest oryginalne, to znaczy, że nie jest Casio” – oto hasło, które ma motywować do większego wysiłku innowatorów zatrudnionych przez potentata myśli technologicznej. Slogan i frazes bez przełożenia na konkret? W żadnym wypadku. Wystarczy jeden przykład – jak można udoskonalić poczciwy czasomierz. Oto zegarek w wizji japońskich wynalazców: przy jego pomocy można zapłacić rachunek w restauracji i otworzyć drzwi do pomieszczenia biurowego, zaś po godzinach pracy, w czasie joggingu, urządzenie sprawnie przeliczy na użytek właściciela liczbę przebiegniętych kilometrów i spalonych kalorii.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.