Jak uziemić swoją markę... trwale i skutecznieJak uziemić swoją markę... trwale i skutecznieJak uziemić swoją markę... trwale i skutecznieJak uziemić swoją markę... trwale i skutecznie
Całkiem łatwo jest podciąć skrzydła marce (fot. Pixabay)

Jak uziemić swoją markę… trwale i skutecznie

Jak uziemić swoją markę... trwale i skutecznie
Janusz Kamieński

Janusz Kamieński

-

CEO (customer experience officer), Executive-Conversation

Janusz Kamieński

Janusz Kamieński

CEO (customer experience officer)
Executive-Conversation

Co robić, by uniknąć osłabienia swojej marki? Jak zarządzać firmą? A może raczej: jak nią nie zarządzać... no, chyba że lubimy patrzeć, jak to, co powinno się rozwijać, marnieje. Oto prosty antyporadnik.

Na początek trzy niepokojące fakty:

Philip Kotler już dawno opublikował „Marketing 3.0”, choć większość marketingowców wchodziła w arkana swojej dziedziny jeszcze w czasach marketingu 2.0, korzystając z książek powstałych w czasach marketingu 1.0.
Przedsiębiorstwa (zwłaszcza europejskie i azjatyckie) spodziewają się zmniejszonych budżetów na marketing w 2013 r.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się