Co robić, by uniknąć osłabienia swojej marki? Jak zarządzać firmą? A może raczej: jak nią nie zarządzać... no, chyba że lubimy patrzeć, jak to, co powinno się rozwijać, marnieje. Oto prosty antyporadnik.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Na początek trzy niepokojące fakty:
Philip Kotler już dawno opublikował „Marketing 3.0”, choć większość marketingowców wchodziła w arkana swojej dziedziny jeszcze w czasach marketingu 2.0, korzystając z książek powstałych w czasach marketingu 1.0.
Przedsiębiorstwa (zwłaszcza europejskie i azjatyckie) spodziewają się zmniejszonych budżetów na marketing w 2013 r.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.