Jak udrożnić kanały komunikacji marketingowejJak udrożnić kanały komunikacji marketingowejJak udrożnić kanały komunikacji marketingowejJak udrożnić kanały komunikacji marketingowej

Jak udrożnić kanały komunikacji marketingowej

Jak udrożnić kanały komunikacji marketingowej
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Z pewnością nie zapomnieliśmy jeszcze o Piotrze Adamskim i kreowanym przez niego polskim hydrauliku. Obecnie ta charakterystyczna postać powraca w kolejnych reklamach, tym razem promujących oferty firm z różnych segmentów rynku, nie tylko z branży turystycznej. Czy to przejaw prawdziwej hydraulikomanii wśród marketerów?

Historię medialnej kariery postaci naszego rodaka, hydraulika nad Sekwaną zna już prawie każdy. To francuscy politycy, aby przekonać społeczeństwo do swoich racji, wykreowali go na symbol taniej siły roboczej. Do stereotypu tego szybko i w sposób żartobliwy odwołała się Polska Organizacja Turystyczna.

W przygotowanej przez nią kampanii uroki naszego kraju reklamowali hydraulik i pielęgniarka (zob.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja