Jak to na wojence ładnieJak to na wojence ładnieJak to na wojence ładnieJak to na wojence ładnie

Jak to na wojence ładnie

Jak to na wojence ładnie
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Czy Polacy rozpętali drugą wojnę światową? Jaka polska gwiazda pojawi się w kolejnej wersji Simsów? Podanie sensacyjnych wiadomości do mediów znakomicie pomaga w marketingu. Tańsze niż reklama, public relations chyłkiem wpływa na nasz obraz świata.

Gry komputerowe poszukują nowych dróg promocji. Ostatnio byliśmy świadkami afery związanej z rzekomym fałszowaniem historii w grze „Codename:Panzers”. Przypomnijmy: przed wejściem gry na rynek (notabene planowanym na pierwszego września, ostatecznie przesuniętym na 27 sierpnia) pojawiła się pogłoska, że w istotny sposób przekręcone są w niej znane powszechnie fakty historyczne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja