Czy Polacy rozpętali drugą wojnę światową? Jaka polska gwiazda pojawi się w kolejnej wersji Simsów? Podanie sensacyjnych wiadomości do mediów znakomicie pomaga w marketingu. Tańsze niż reklama, public relations chyłkiem wpływa na nasz obraz świata.Gry komputerowe poszukują nowych dróg promocji. Ostatnio byliśmy świadkami afery związanej z rzekomym fałszowaniem historii w grze „Codename:Panzers”. Przypomnijmy: przed wejściem gry na rynek (notabene planowanym na pierwszego września, ostatecznie przesuniętym na 27 sierpnia) pojawiła się pogłoska, że w istotny sposób przekręcone są w niej znane powszechnie fakty historyczne.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.