Jak suszarki do ubrań zdobywały świat modyJak suszarki do ubrań zdobywały świat modyJak suszarki do ubrań zdobywały świat modyJak suszarki do ubrań zdobywały świat mody

Jak suszarki do ubrań zdobywały świat mody

Jak suszarki do ubrań zdobywały świat mody
Bogumiła Matuszewska

Bogumiła Matuszewska

-

Bogumiła Matuszewska

Bogumiła Matuszewska

Jak idealnie skroić kampanię, by zaangażować społeczność wokół nieznanego szerzej produktu, suszarki do ubrań? Spójny szew powstał, gdy znaleziono wspólne cechy marki Siemens AGD oraz grupy docelowej – kobiet kochających modę i stylizację, które chcą dbać o swoje ubrania. W kampanii Siemens Fresh Look wykorzystano media społecznościowe oraz stworzono e-magazyn, do którego treść dostarczyły same zainteresowane.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja