Jak stworzyć dobrą opowieść dla marki sportowej - Marketing przy Kawie
Jak stworzyć dobrą opowieść dla marki sportowejJak stworzyć dobrą opowieść dla marki sportowejJak stworzyć dobrą opowieść dla marki sportowejJak stworzyć dobrą opowieść dla marki sportowej

Jak stworzyć dobrą opowieść dla marki sportowej

Jak stworzyć dobrą opowieść dla marki sportowej
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Nagranie fana Arsenalu Londyn biegnącego za autokarem obejrzano już 3 mln razy. To przykład wykorzystania podchwyconego wydarzenia do budowy marki klubu sportowego – zgodnie z kilkoma zasadami dobrej opowieści.

Wszystko wydarzyło się podczas tournée Arsenalu Londyn po Wietnamie. Letnie wyprawy do Azji od lat są stałym punktem w kalendarzu największych klubów piłkarskich, które walczą o uwagę kibiców i przychylność sponsorów w skali globalnej.

Kilka pokazowych meczów rozegranych w Wietnamie, Indonezji, Chinach czy Tajlandii powoduje wzrost sprzedaży biletów, koszulek, klubowych pamiątek oraz płatnych transmisji telewizyjnych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja