Nagranie fana Arsenalu Londyn biegnącego za autokarem obejrzano już 3 mln razy. To przykład wykorzystania podchwyconego wydarzenia do budowy marki klubu sportowego – zgodnie z kilkoma zasadami dobrej opowieści.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wszystko wydarzyło się podczas tournée Arsenalu Londyn po Wietnamie. Letnie wyprawy do Azji od lat są stałym punktem w kalendarzu największych klubów piłkarskich, które walczą o uwagę kibiców i przychylność sponsorów w skali globalnej.
Kilka pokazowych meczów rozegranych w Wietnamie, Indonezji, Chinach czy Tajlandii powoduje wzrost sprzedaży biletów, koszulek, klubowych pamiątek oraz płatnych transmisji telewizyjnych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.