- Co to jest? - pytają przechodnie na ulicy - Czego to ma być reklama? Może to jakiś nowy film? Na billboardach w centrum Warszawy mozna zobaczyć Stefana Batorego z informacją, że był on pogromcą Iwana Groźnego pod Pskowem w 1581 r.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Okazuje się, że organizatorem tej outdoorowej akcji jest firma Stroer, która bada po prostu postrzeganie reklamy zewnętrznej przez jej odbiorców. Wyniki badań nie są jeszcze znane.
Jedno jest jednak pewne, nawiązanie do motywu historycznego w czasach, kiedy prawdziwy patriotyzm został wystawiony na próbę, jest trafnym posunięciem. Dlatego też myślę, że odzew będzie ogromny.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |