Jak sprawić, by klienci wierzyli, że jesteśmy tańsi od innych?Jak sprawić, by klienci wierzyli, że jesteśmy tańsi od innych?Jak sprawić, by klienci wierzyli, że jesteśmy tańsi od innych?Jak sprawić, by klienci wierzyli, że jesteśmy tańsi od innych?

Jak sprawić, by klienci wierzyli, że jesteśmy tańsi od innych?

Jak sprawić, by klienci wierzyli, że jesteśmy tańsi od innych?
M.Kraus, K.Nowicki

M.Kraus, K.Nowicki

-

M.Kraus, K.Nowicki

M.Kraus, K.Nowicki

Jak ocenić, czy coś jest drogie, czy tanie? To jasne: przez porównanie cen. Rzeczywisty poziom cen wszystkich produktów danej firmy ustalony w odniesieniu do cen konkurencji określa się mianem pozycjonowania cenowego. To na jego podstawie można obiektywnie stwierdzić, czy dana firma jest tańsza czy droższa niż inni gracze na rynku. Właściwie jednak nikt nie jest w stanie zapamiętać faktycznych cen większości produktów. Postrzeganie firmy jako taniej lub drogiej budowane jest więc na podstawie niepełnych, często błędnych danych dotyczących cen.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się