Głębsze zrozumienie procesu consumer journey pozwala lepiej zaprojektować etapy kontaktu z marką. Tym samym umożliwia zbudowanie silniejszej relacji z konsumentem, który może stać się prawdziwym ewangelistą marki.Każde ważne i znaczące doświadczenie życiowe wpływa na nas i potrafi nas zmienić. Zmiana ta może dotyczyć nie tylko sposobu myślenia, tego co i jak robimy. Zmieniać może się wówczas system naszych przekonań: tego, co jest dla nas ważne i w co wierzymy, a tym samym świat naszych wartości.
Często zaś bywa tak, że po przeżyciu znaczącego doświadczenia i dokonanej zmianie czujemy potrzebę podzielenia się tym z innymi.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.