Jak rano wstać?Jak rano wstać?Jak rano wstać?Jak rano wstać?

Jak rano wstać?

Jak rano wstać?
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Kolejna mała wirusowa reklamka w naszym kąciku mikrobiologicznym. Bezpretensjonalny film wykorzystujący kłopoty z porannym wstawaniem w promocji jogurtu.

Czy może być coś bardziej okropnego niż poranne wstawanie? Człowiek ziewa, przewraca się na drugi bok, powłócząc nogami wlecze się do łazienki… najtrudniejsze są te pierwsze chwile na jawie. Mieliśmy ostatnio reklamę kawy Nescafe, gdzie niemal namacalnie można było odczuć ten półsen i jego przezwyciężenie przez wypicie kubka kawy. Napój ten jednak, choć pobudzający, nie należy do najzdrowszych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja