Prowadzimy działania reklamowe w Google. Wydawałoby się, że zadbaliśmy o wszystko: jak najlepszy Quality Score słowa kluczowego, CTR i CPC, pozycję reklamy w wyszukiwarce. A jednak efekty nie są do końca zadowalające. Co może na to wpływać?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Warto wiedzieć, że pomiędzy poszczególnymi składowymi kampanii Search Engine Advertising zachodzą pewne zależności: przeważnie odwrotnie proporcjonalne. Oto 4 najczęstsze konflikty między wspomnianymi komponentami działań a obranymi jednostkami pomiaru skuteczności.
1. Wyświetleń reklamy jest coraz więcej, ale kliknięć coraz mniej
Ogólnie rzecz ujmując, liczba kliknięć jest wprost proporcjonalna do pozycji reklamy i jakości słów kluczowych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.