Jak radzić sobie z konfliktami w AdWords? Źródła czterech najczęstszych problemów

Jak radzić sobie z konfliktami w AdWords? Źródła czterech najczęstszych problemów
Dariusz Zaniecki

Dariusz Zaniecki

-

Dariusz Zaniecki

Dariusz Zaniecki

Prowadzimy działania reklamowe w Google. Wydawałoby się, że zadbaliśmy o wszystko: jak najlepszy Quality Score słowa kluczowego, CTR i CPC, pozycję reklamy w wyszukiwarce. A jednak efekty nie są do końca zadowalające. Co może na to wpływać?

Warto wiedzieć, że pomiędzy poszczególnymi składowymi kampanii Search Engine Advertising zachodzą pewne zależności: przeważnie odwrotnie proporcjonalne. Oto 4 najczęstsze konflikty między wspomnianymi komponentami działań a obranymi jednostkami pomiaru skuteczności.

1. Wyświetleń reklamy jest coraz więcej, ale kliknięć coraz mniej

Ogólnie rzecz ujmując, liczba kliknięć jest wprost proporcjonalna do pozycji reklamy i jakości słów kluczowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja