Jak promować sztukę, zwłaszcza współczesną? Doświadczeni praktycy podsunęli parę pomysłówJak promować sztukę, zwłaszcza współczesną? Doświadczeni praktycy podsunęli parę pomysłówJak promować sztukę, zwłaszcza współczesną? Doświadczeni praktycy podsunęli parę pomysłówJak promować sztukę, zwłaszcza współczesną? Doświadczeni praktycy podsunęli parę pomysłów
To sztuka, która zerwała z odzwierciedlaniem rzeczywistości. Trzeba umieć ją promować (fot. Pixabay)

Jak promować sztukę, zwłaszcza współczesną? Doświadczeni praktycy podsunęli parę pomysłów

Jak promować sztukę, zwłaszcza współczesną? Doświadczeni praktycy podsunęli parę pomysłów
Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

redaktor
Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

Sierpniowe spotkanie z cyklu Komu Komunikacja odbyło się pod hasłem „Sztuka PR-u”. W podcieniach Muzeum Sztuki Współczesnej MOCAK w Krakowie prelegenci opowiadali o tym, jak promować wydarzenia, instytucje oraz osoby związane ze sztuką.

Sztuka współczesna jest trudna. Taką tezę postawiły Ewelina Czechowicz i Justyna Kuska, zajmujące się promocją i komunikacją MOCAK-u. Dziś sztuka zerwała bowiem z odzwierciedlaniem rzeczywistości. Często kwestionuje samo dzieło jako materialny byt. Odczucie to potęguje wielość nurtów oraz nierzadko brak narzędzi poznawczych u odwiedzających muzea.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja