Jak pomóc przetrwać sesję – employer branding Mondelez PolskaJak pomóc przetrwać sesję – employer branding Mondelez PolskaJak pomóc przetrwać sesję – employer branding Mondelez PolskaJak pomóc przetrwać sesję – employer branding Mondelez Polska

Jak pomóc przetrwać sesję – employer branding Mondelez Polska

Jak pomóc przetrwać sesję – employer branding Mondelez Polska
Katarzyna Perłowska

Katarzyna Perłowska

-

Katarzyna Perłowska

Katarzyna Perłowska

Czy można zwiększyć rozpoznawalność i zbudować wizerunek firmy jako pracodawcy, budując świadomość marki od podstaw? Firma Mondelez Polska (dawniej Kraft Foods Polska) zmierzyła się z tym wyzwaniem. Tuż przed tegoroczną letnią sesją egzaminacyjną studentom przyszli z pomocą pracownicy tej firmy w kampanii „Przetrwaj sesję!”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się