Jak podróżować i promować regiony w dobie Internetu?Jak podróżować i promować regiony w dobie Internetu?Jak podróżować i promować regiony w dobie Internetu?Jak podróżować i promować regiony w dobie Internetu?
Podróżować i promować. Jak to pogodzić? (fot. Pixabay)

Jak podróżować i promować regiony w dobie Internetu?

Jak podróżować i promować regiony w dobie Internetu?
Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

redaktor
Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

Ludzkość podróżuje od zarania dziejów. Na szlak wyruszaliśmy w poszukiwaniu lepszych ziem, by handlować, uciekać przed wojną, odwiedzać miejsca kultu religijnego lub też po sławę i chwałę. Dziś coraz częściej robimy to dla samego faktu podróżowania – by doświadczać życia w drodze. Uczestnicy spotkania Komu Komunikacja „PR-em po mapie” rozważali, jak w dobie social media zmienia się wędrowanie oraz jak promować regiony i atrakcje turystyczne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się