Jak pisać, żeby dobrze się czytało? – część 2Jak pisać, żeby dobrze się czytało? – część 2Jak pisać, żeby dobrze się czytało? – część 2Jak pisać, żeby dobrze się czytało? – część 2
Co zrobić, żeby czytelnik chciał zagłębić się w tekst (fot. vasia111/Fotolia)

Jak pisać, żeby dobrze się czytało? – część 2

Jak pisać, żeby dobrze się czytało? – część 2
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Jest kilka reguł, których warto przestrzegać, pisząc artykuły content marketingowe. Naczelna oczywiście brzmi: „Wszystko, co trzeba powiedzieć czytelnikowi, da się powiedzieć jasno”. Jak tę jasność uzyskać? O tym w drugiej części cyklu o pisaniu na potrzeby marketingu treści.

Zobacz część pierwszą poradnika: Jak napisać artykuł, aby twój czytelnik był kontent? 
Wydawać by się mogło, że w Internecie nie obowiązuje poprawność stylistyczna, gramatyczna i ortograficzna. Z jej lekceważenia można nawet uczynić swój znak firmowy. Język forów internetowych i mediów społecznościowych odzwierciedla w dużej mierze język mówiony, w związku z tym rozmaite niedoróbki tam akurat aż tak bardzo nie rażą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja