Jak pięść do gładzi – bokserzy i zawodnicy MMA w reklamachJak pięść do gładzi – bokserzy i zawodnicy MMA w reklamachJak pięść do gładzi – bokserzy i zawodnicy MMA w reklamach
Mocno przygładzić na ringu i przy remoncie. Wyjdzie równie dobrze? (fot. djtaylor/Fotolia)

Jak pięść do gładzi – bokserzy i zawodnicy MMA w reklamach

Jak pięść do gładzi – bokserzy i zawodnicy MMA w reklamach
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

marketing director, Pomagam.pl

Kamila Pokój

Kamila Pokój

marketing director
Pomagam.pl

Ekspertka od marketingu internetowego, specjalizująca się w działaniach performance. Ma wieloletnie doświadczenie w działaniach online, m.in. w branży e-commerce, ubezpieczeń czy nieruchomości. Przez wiele lat związana była z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz zwierząt.

Odnoszący sukcesy sportowcy często są dla marek łakomym kąskiem. Na świecie sportsmeni reklamują przede wszystkim odzież i sprzęt sportowy, artykuły luksusowe czy własne linie produktów. W Polsce zazwyczaj produkt, który promują, ma niewiele wspólnego z ich dyscypliną. Potwierdzają to przykłady polskich bokserów i zawodników MMA.

Reklama firmy Śnieżka Acryl-Putz z wizerunkiem Mameda Chalidowa to bodaj najbardziej dobitny przykład tego, że promowany produkt nie musi być związany z osiągnięciami sportowca.

Punkty wspólne mieszanych sztuk walki i gładzi szpachlowej nie są oczywiste. By je dostrzec, trzeba wykazać się dobrą wolą i zamiłowaniem do czarnego humoru (m.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja