Odnoszący sukcesy sportowcy często są dla marek łakomym kąskiem. Na świecie sportsmeni reklamują przede wszystkim odzież i sprzęt sportowy, artykuły luksusowe czy własne linie produktów. W Polsce zazwyczaj produkt, który promują, ma niewiele wspólnego z ich dyscypliną. Potwierdzają to przykłady polskich bokserów i zawodników MMA.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Reklama firmy Śnieżka Acryl-Putz z wizerunkiem Mameda Chalidowa to bodaj najbardziej dobitny przykład tego, że promowany produkt nie musi być związany z osiągnięciami sportowca.
Punkty wspólne mieszanych sztuk walki i gładzi szpachlowej nie są oczywiste. By je dostrzec, trzeba wykazać się dobrą wolą i zamiłowaniem do czarnego humoru (m.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.