Jak piękna jest Ameryka?Jak piękna jest Ameryka?Jak piękna jest Ameryka?Jak piękna jest Ameryka?
Dziecięca żarliwość wykorzystana nie fair przez markę? (fot. Coca-Cola)

Jak piękna jest Ameryka?

Jak piękna jest Ameryka?
Zofia Spandowska

Zofia Spandowska

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Zofia Spandowska

Zofia Spandowska

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Początek roku zasiał ferment w Ameryce (i nie tylko). Seria spotów promujących tolerancję stała się przyczyną kontrowersji, a to za sprawą Coca-Coli, płatków Cheerios i Kanadyjskiego Instytutu Różnorodności i Integracji.

Marki w swoich kampaniach wykorzystują tematy nośne społecznie i kulturowo. Movement marketing, czyli wpisywanie marki w szeroki i ważny dyskurs społeczny, to działanie perspektywiczne, które dodaje jej głębi i wartości.
Coca-Cola przedstawia Amerykę wielokulturową
Oczywiście sięganie po kontrowersyjne problemy to także zabieg służący dodatkowemu rozgłosowi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się