Początek roku zasiał ferment w Ameryce (i nie tylko). Seria spotów promujących tolerancję stała się przyczyną kontrowersji, a to za sprawą Coca-Coli, płatków Cheerios i Kanadyjskiego Instytutu Różnorodności i Integracji.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Marki w swoich kampaniach wykorzystują tematy nośne społecznie i kulturowo. Movement marketing, czyli wpisywanie marki w szeroki i ważny dyskurs społeczny, to działanie perspektywiczne, które dodaje jej głębi i wartości.
Coca-Cola przedstawia Amerykę wielokulturową
Oczywiście sięganie po kontrowersyjne problemy to także zabieg służący dodatkowemu rozgłosowi.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.