Jak ocenić skuteczność serwisów e-commerce? (case study) - Marketing przy Kawie
Jak ocenić skuteczność serwisów e-commerce? (case study)Jak ocenić skuteczność serwisów e-commerce? (case study)Jak ocenić skuteczność serwisów e-commerce? (case study)Jak ocenić skuteczność serwisów e-commerce? (case study)

Jak ocenić skuteczność serwisów e-commerce? (case study)

Jak ocenić skuteczność serwisów e-commerce? (case study)
Bartłomiej Dymecki

Bartłomiej Dymecki

-

Bartłomiej Dymecki

Bartłomiej Dymecki

Jedną z odpowiedzi na to pytanie są testy A/B. Oto przykład porównywarki cen Okazje.info, gdzie zmiany w układzie stron i prezentacji wyników porównań produktów doprowadziły do wzrostu poziomu konwersji. Testy te stały się w niej podstawowym narzędziem oceniającym skuteczność realizowanych projektów.

Na czym polegają testy A/B?

Jeśli serwis e-commerce ma rozbudowaną strukturę, warto opracować autorski mechanizm testów. Taki cel postawiła sobie Grupa Okazje, myśląc o wersji dla swojej porównywarki cen. Było to o tyle istotne, że ze względu na wprowadzenie dodatkowego systemu wydłużyłby się czas ładowania strony. Ponadto zastosowanie własnej technologii znacznie ułatwiło przeprowadzenie integracji z systemami wewnętrznymi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja