Jak napisać genialny tytuł i podzielić tekst na strawne kęsy? – część 3Jak napisać genialny tytuł i podzielić tekst na strawne kęsy? – część 3Jak napisać genialny tytuł i podzielić tekst na strawne kęsy? – część 3Jak napisać genialny tytuł i podzielić tekst na strawne kęsy? – część 3
Najważniejsze elementy tekstu (fot. vasia111/Fotolia)

Jak napisać genialny tytuł i podzielić tekst na strawne kęsy? – część 3

Jak napisać genialny tytuł i podzielić tekst na strawne kęsy? – część 3
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Tytuł sprzedaje cały artykuł. Jest jak gazeciarz na rogu ulicy, który sto lat temu musiał sprzedać sensacyjną popołudniówkę. Jeśli mamy pozyskać ruch, a nie wyłącznie usatysfakcjonować zdobytych klientów, powinniśmy wykorzystywać sprawdzone zasady.

Zajrzyj do poprzednich części poradnika:

Jak napisać artykuł, aby twój czytelnik był kontent?
Jak pisać, żeby dobrze się czytało?

Nadanie tytułu artykułowi nie jest prostą sprawą. Wśród porad na ten temat pojawiają się sugestie, że tytuł (i śródtytuły) należy przygotować zawczasu, po czym uzupełnić miejsce między nimi odpowiednią treścią.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja