Jak napisać artykuł, aby twój czytelnik był kontent? – część 1 - Marketing przy Kawie
Jak napisać artykuł, aby twój czytelnik był kontent? – część 1Jak napisać artykuł, aby twój czytelnik był kontent? – część 1Jak napisać artykuł, aby twój czytelnik był kontent? – część 1Jak napisać artykuł, aby twój czytelnik był kontent? – część 1
Zastanów się, zanim zaczniesz pisać (fot. vasia111/Fotolia)

Jak napisać artykuł, aby twój czytelnik był kontent? – część 1

Jak napisać artykuł, aby twój czytelnik był kontent? – część 1
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Artykuły content marketingowe powinny być łatwe w odbiorze. Dlatego dobór tematu jest  równie istotny, jak sposób jego przedstawienia. Rozpoczynamy cykl porad redaktorskich, jak poprawnie konstruować przekaz w marketingu treści.

Wyjdźmy od definicji sformułowanej przez Content Marketing Institute:

Marketing treści to strategiczne podejście marketingowe oparte na tworzeniu  i dystrybucji wartościowych, relewantnych i spójnych treści. Jego celem jest przyciągnięcie i utrzymanie jasno i wyraźnie zdefiniowanej grupy odbiorców, a docelowo – wywołanie działań konsumentów, które są korzystne dla firmy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja