Jak mierzyć skuteczność content marketingu?Jak mierzyć skuteczność content marketingu?Jak mierzyć skuteczność content marketingu?Jak mierzyć skuteczność content marketingu?

Jak mierzyć skuteczność content marketingu?

Jak mierzyć skuteczność content marketingu?
Maciej Mazur

Maciej Mazur

-

Maciej Mazur

Maciej Mazur

Coraz więcej firm angażuje się w content marketing lub przynajmniej poważnie rozważa taką aktywność. Być może stawiają sobie one pytanie: jak mierzyć skuteczność tego typu działań? Pytanie jest o tyle zasadne, że CM, podobnie jak PR, nie jest narzędziem sprzedaży.

Każdy marketer i każda agencja, niezależnie od tego, czy prowadzą typową kampanię reklamową, PR-ową, czy też efektywnościową, na końcu zawsze rozliczani są z efektów swojej pracy. Dokładniej rzecz ujmując – ze wskaźników efektywności (tzw. KPI), które zostały (albo przynajmniej powinny zostać) przyjęte jako cel działań jeszcze przed ich rozpoczęciem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się