Czy da się od strategicznych zachwytów nad wartością urządzeń mobilnych przejść do bardziej operacyjnych metod określania tej właśnie wartości? Ile faktycznie jest warty mobile dla twojej firmy? Jaką dokładnie wartość dodaną przynosi klientom i przez to twojemu biznesowi?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W wielu kategoriach wyszukiwania w Google więcej niż połowa zapytań pochodzi z zapytań mobilnych. Nawet w Polsce w takich kategoriach jak „Apparel” więcej niż 50% zapytań pochodzi z urządzeń mobilnych1. Są kategorie, w których udział tych zapytań przekracza 60% (np. w kategorii „Restauracje” czy „Sport i fitness”)2. Pod względem wyszukiwania mobilnego nie odstajemy od Europy Zachodniej.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.