Jak mierzyć efektywność kampanii w świecie mobile?Jak mierzyć efektywność kampanii w świecie mobile?Jak mierzyć efektywność kampanii w świecie mobile?Jak mierzyć efektywność kampanii w świecie mobile?
(fot. Spicy Mobile)

Jak mierzyć efektywność kampanii w świecie mobile?

Jak mierzyć efektywność kampanii w świecie mobile?
Mariusz Gąsiewski

Mariusz Gąsiewski

-

Head of Mobile Gaming and Apps Poland, Google

Mariusz Gąsiewski

Mariusz Gąsiewski

Head of Mobile Gaming and Apps Poland
Google

Czy da się od strategicznych zachwytów nad wartością urządzeń mobilnych przejść do bardziej operacyjnych metod określania tej właśnie wartości? Ile faktycznie jest warty mobile dla twojej firmy? Jaką dokładnie wartość dodaną przynosi klientom i przez to twojemu biznesowi?

W wielu kategoriach wyszukiwania w Google więcej niż połowa zapytań pochodzi z zapytań mobilnych. Nawet w Polsce w takich kategoriach jak „Apparel” więcej niż 50% zapytań pochodzi z urządzeń mobilnych1. Są kategorie, w których udział tych zapytań przekracza 60% (np. w kategorii „Restauracje” czy „Sport i fitness”)2. Pod względem wyszukiwania mobilnego nie odstajemy od Europy Zachodniej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się