Jak kakao DecoMorreno stało się bestsellerowym pisarzemJak kakao DecoMorreno stało się bestsellerowym pisarzemJak kakao DecoMorreno stało się bestsellerowym pisarzemJak kakao DecoMorreno stało się bestsellerowym pisarzem
Słodki przykład real-time marketingu (źr. DecoMorreno)

Jak kakao DecoMorreno stało się bestsellerowym pisarzem

Jak kakao DecoMorreno stało się bestsellerowym pisarzem
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Cacao DecoMorreno, autor bestselleru „Najwyższa jakość”, szturmem wziął polski Internet. Zadał kłam twierdzeniom, że Polacy nie czytają. Czytają, a jakże. Może nie sięgną po książkę, ale chętnie wezmą udział w internetowej zabawie, w której kakao udaje bestseller.

Wszystko zaczęło się podobno (bo w wypadku memów nigdy takiej pewności mieć nie można) 6 czerwca od żartobliwego wpisu na facebookowej grupie 500+, Becikowe, MOPS, Alimenty…

Zrzut ekranowy zapytania pojawił się na wielu fan page’ach.

Inna wersja mówi, że zaczęło się od wpisu na mikroblogu Wykopu 19 maja.

Dzień po wpisie na Wykopie ten sam obrazek pojawił się na Kwejku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja