Jak e-sklepy z książkami, filmami i muzyką przyciągały klientów przed świętami?Jak e-sklepy z książkami, filmami i muzyką przyciągały klientów przed świętami?Jak e-sklepy z książkami, filmami i muzyką przyciągały klientów przed świętami?Jak e-sklepy z książkami, filmami i muzyką przyciągały klientów przed świętami?

Jak e-sklepy z książkami, filmami i muzyką przyciągały klientów przed świętami?

Jak e-sklepy z książkami, filmami i muzyką przyciągały klientów przed świętami?
AdvertisementAdvertisement
K. Kandefer, T. Winter

K. Kandefer, T. Winter

-

K. Kandefer, T. Winter

K. Kandefer, T. Winter

Święta minęły. Sklepy internetowe przestają agresywnie promować się w AdWords i rezygnują z wielu słów kluczowych, a my powoli przestajemy być bombardowani reklamami. Niemniej ostatnie tygodnie były wyjątkowo gorącym okresem dla e-sklepów. Poniżej – poświąteczne podsumowanie marketingowych działań sklepów internetowych mających w ofercie książki, filmy i muzykę. Porównane zostały działania skoncentrowane na organicznych słowach kluczowych oraz kampanie AdWords.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się