Święta minęły. Sklepy internetowe przestają agresywnie promować się w AdWords i rezygnują z wielu słów kluczowych, a my powoli przestajemy być bombardowani reklamami. Niemniej ostatnie tygodnie były wyjątkowo gorącym okresem dla e-sklepów. Poniżej – poświąteczne podsumowanie marketingowych działań sklepów internetowych mających w ofercie książki, filmy i muzykę. Porównane zostały działania skoncentrowane na organicznych słowach kluczowych oraz kampanie AdWords.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |