Jak dotrzeć do pacjentów doktora Google? Skupić się na content marketinguJak dotrzeć do pacjentów doktora Google? Skupić się na content marketingu
Kto pospieszy z dobrą radą, może liczyć na korzyści (fot. Petkov/Fotolia)

Jak dotrzeć do pacjentów doktora Google? Skupić się na content marketingu

Jak dotrzeć do pacjentów doktora Google? Skupić się na content marketingu
Włas Chorowiec

Włas Chorowiec

-

prezes, LeadBullet

Włas Chorowiec

Włas Chorowiec

prezes
LeadBullet

Włączanie działań z zakresu content marketingu w strategię komunikacji marek i firm to nie nowinka, lecz silny światowy trend. I nie ma się czemu dziwić: marketing treści już pokazał, że potrafi przyczyniać się do wzrostu sprzedaży, uatrakcyjnienia wizerunku marki czy wzmocnienia relacji z klientem. Co więcej, sprawdza się on praktycznie w każdej branży. Jego rolę doceniają zwłaszcza te sektory biznesu, w których tradycyjny przekaz reklamowy przestał się sprawdzać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja