Jak daleko można się posunąć - Marketing przy Kawie
Jak daleko można się posunąćJak daleko można się posunąćJak daleko można się posunąćJak daleko można się posunąć

Jak daleko można się posunąć

Jak daleko można się posunąć
Casper Haring

Casper Haring

-

Casper Haring

Casper Haring

Całkowicie nagi facet siedzi w prowokacyjnej pozie, a jego przyrodzenie skrywa się za strategicznie umieszczoną butelką wódki Absolut. Gdzie są granice moralności w reklamie?

Odpowiedź na to pytanie nabiera zupełnie nowego znaczenia wraz z wprowadzeniem specjalnej umowy dotyczącej product placement, jaką Absolut zawarł kilka tygodni temu z producentem popularnego amerykańskiego serialu "Seks w wielkim mieście".

W filmie tym seksowna Samatha Jones (Kim Catrall) zawiera umowę na rzecz swego najnowszego obiektu miłosnego zainteresowania Smitha Jareda (Jasona Lewisa), że ten weźmie udział w prowokacyjnej kampanii reklamowej fikcyjnego napoju ABSOLUT HUNK.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja