Jak cię widzą... tak cię kupiąJak cię widzą... tak cię kupiąJak cię widzą... tak cię kupiąJak cię widzą... tak cię kupią

Jak cię widzą… tak cię kupią

Jak cię widzą... tak cię kupią
Magda Wojtoń

Magda Wojtoń

-

Magda Wojtoń

Magda Wojtoń

Corporate Identity, czyli całościowa identyfikacja, nie jest wymysłem współczesnych menedżerów. Potrzeba posiadania własnej tożsamości jest aktualna od setek lat, zmienił się tylko sposób jej manifestowania.

Amulety, totemy i plemienne rytuały, przypomniane nam choćby ostatnio w „Apocalypto” Mela Gibsona – to współczesne znaki towarowe, logo, szyldy i emblematy. Kiedyś CI pozwalała odróżnić kowala od piekarza, a szamana od księcia, dziś Coca-Colę od Pepsi, a IBM od Apple. Zmienia są otoczenie i przedmiot działań identyfikacyjnych, ale nie wymóg dotyczący spójności.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się