Jak budować relacje z blogerami – (anty)poradnikJak budować relacje z blogerami – (anty)poradnikJak budować relacje z blogerami – (anty)poradnikJak budować relacje z blogerami – (anty)poradnik

Jak budować relacje z blogerami – (anty)poradnik

Jak budować relacje z blogerami – (anty)poradnik
Mirosław Połyniak

Mirosław Połyniak

-

Mirosław Połyniak

Mirosław Połyniak

Na początek – jak tego nie robić. Poparty własnymi doświadczeniami autora oraz obserwacjami z rynku przegląd działań, które nie przynoszą chluby markom. Są wśród nich mniej lub bardziej spektakularne porażki. Łączy je jedno – zrozumienie blogosfery oraz odpowiednie przygotowanie mogło im wszystkim zapobiec.

Blogerzy coraz częściej znajdują się w obszarze zainteresowań marek. Czy to jako bohaterowie reklam, czy służąc swoim zasięgiem w kampanii, czy wreszcie jako ambasadorzy – pomagają dotrzeć do specyficznych grup docelowych. Wypada ich jednak traktować po partnersku. Nawet jeśli obecnie często sprawiają wrażenie nieprofesjonalnych, szybko się uczą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się