Biometria zmienia e-commerce. Co na to prawo? - Marketing przy Kawie
Zakupy przyszłości: Jak biometria zmienia e-commerce i co na to prawo?Zakupy przyszłości: Jak biometria zmienia e-commerce i co na to prawo?Zakupy przyszłości: Jak biometria zmienia e-commerce i co na to prawo?Zakupy przyszłości: Jak biometria zmienia e-commerce i co na to prawo?
Przechowywanie danych biometrycznych wymaga zgodności z rygorystycznymi zasadami RODO (fot. geralt/Pixabay)

Zakupy przyszłości: Jak biometria zmienia e-commerce i co na to prawo?

Zakupy przyszłości: Jak biometria zmienia e-commerce i co na to prawo?
Marta Macuga

Marta Macuga

-

adwokat, Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy

Marta Macuga

Marta Macuga

adwokat
Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy

Adwokatka specjalizująca się w prawie gospodarczym, z pasją do nowych technologii i ich wzajemnych relacji z prawem. Zafascynowana eksplorowaniem zarówno nowych, jak i dobrze znanych miejsc oraz smaków. Otwarty umysł i szerokie zainteresowania pozwalają jej zgłębiać różnorodne, często niezwiązane ze sobą dziedziny.

Według statystyk z roku na rok rośnie zainteresowanie zakupami w przestrzeni e-commerce. W ślad za zmianami w nawykach zakupowych społeczeństwa podążają firmy, które starają się jak najlepiej dostosować do nowych preferencji konsumenckich. Cel jest jeden: mamy kupować więcej. Aby tak było, proces zakupowy powinien być szybki, odformalizowany, bezpieczny, a oferta jak najlepiej dostosowana do naszych indywidualnych gustów. W tym kontekście na znaczeniu zyskują nowoczesne i bezpieczne sposoby potwierdzania tożsamości użytkownika.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to