Jak analizować nagrania i heatmapy w badaniu zachowań użytkowników?Jak analizować nagrania i heatmapy w badaniu zachowań użytkowników?Jak analizować nagrania i heatmapy w badaniu zachowań użytkowników?Jak analizować nagrania i heatmapy w badaniu zachowań użytkowników?
Jak przebiega prawdziwe flow użytkownika twojej strony? (fot. Pixabay)

Jak analizować nagrania i heatmapy w badaniu zachowań użytkowników?

Jak analizować nagrania i heatmapy w badaniu zachowań użytkowników?
Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

-

head of marketing, CUX.io

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

head of marketing
CUX.io

Od lat związana z branżą kreatywną. Prowadzi zajęcia ze studentami i szkolenia z efektywnej komunikacji w mediach społecznościowych. W pracy najbardziej skupia się na nieszablonowym podejściu do rozwiązywania problemów komunikacyjnych i budowaniu strategii kreatywnych. Mówi o sobie Creative MacGyver.

Każdy, kto poważnie inwestuje w przyszłość swojego produktu cyfrowego, korzysta – lub niezwłocznie powinien zacząć – z narzędzi analitycznych umożliwiających obserwację zachowań użytkowników. Analiza behawioralna nie jest egzotyczną nowością, a jednak przedsiębiorcy niejednokrotnie mają problem z odnalezieniem wartości analitycznej swoich obserwacji. Jak więc się do tego zabrać?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się