Wizerunek eksperta i jego budowanie w dobie AI - Marketing przy Kawie
Jak AI rewolucjonizuje wizerunek eksperta?Jak AI rewolucjonizuje wizerunek eksperta?Jak AI rewolucjonizuje wizerunek eksperta?Jak AI rewolucjonizuje wizerunek eksperta?
Możesz korzystać z pomocy AI, ale nie strać autentyczności (fot. Cottonbro/Pexels)

Jak AI rewolucjonizuje wizerunek eksperta?

Jak AI rewolucjonizuje wizerunek eksperta?
Aleksandra Gościniak

Aleksandra Gościniak

-

Aleksandra Gościniak

Aleksandra Gościniak

Założycielka i dyrektorka placówki oświatowej Jestem Interaktywna, ekspertka WordPress, organizatorka konferencji Girlbosskie, mentorka biznesów online w Paczce Girlbosskich, przedsiębiorczyni, wykładowczyni akademicka, autorka e-booków, książek, m.in. bestsellerowej „Bądź online” oraz kursów online w Interaktywnej Akademii WordPressa, inicjatorka raportu „Jesteś ekspertką! Uwierz w to!” i autorka cenionego podcastu wyróżnionego przez „Forbes Woman”.

Współczesny świat biznesu i komunikacji wymaga od ekspertów nie tylko dogłębnej wiedzy w swojej dziedzinie, ale też umiejętności skutecznego prezentowania jej w przestrzeni publicznej. Konkurencja w każdej branży jest coraz większa, a odbiorcy stają się bardziej wymagający i selektywni. Budowanie autorytetu przestało ograniczać się do publikowania specjalistycznych artykułów czy występowania na konferencjach. Dziś liczy się dynamiczna, regularna i dostosowana do odbiorców komunikacja, a w tym zakresie sztuczna inteligencja staje się jednym z najpotężniejszych narzędzi wspierających rozwój marki osobistej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to