Niepisane prawo hype’u mówi, że gdy firmie idzie dobrze, nie potrzebuje wokół siebie szumu. Sprawdziło się to w przypadku Jaguara – jeszcze nigdy nie było tak głośno o firmie samochodowej, która... nie sprzedaje aut na rodzimym rynku.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wystarczył trzydziestosekundowy klip, by o marce Jaguar zrobiło się bardzo głośno. Film wygenerował 2,5 mln odsłon na YouTube, 60 tys. komentarzy, skomentował go nawet Elon Musk. Nie jest to reklama specjalnie odkrywcza: przedstawia rozmaite postacie w kolorowych strojach. W postprodukcji kolory podkręcono do 150 proc., a na ekranie widzimy napisy w stylu „żyj wyraziście”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.