Jaguar pożądany – wprowadzanie nowego sportowego modelu przez storytelling - Marketing przy Kawie
Jaguar pożądany – wprowadzanie nowego sportowego modelu przez storytellingJaguar pożądany – wprowadzanie nowego sportowego modelu przez storytellingJaguar pożądany – wprowadzanie nowego sportowego modelu przez storytellingJaguar pożądany – wprowadzanie nowego sportowego modelu przez storytelling

Jaguar pożądany – wprowadzanie nowego sportowego modelu przez storytelling

Jaguar pożądany – wprowadzanie nowego sportowego modelu przez storytelling
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Przez ponad pół wieku Jaguar nie skonstruował żadnego dwumiejscowego, sportowego kabrioletu. Koncern przez 50 lat nie potrafił stworzyć auta, które mogłoby być następcą legendarnego modelu E-Type. Ostatnio to się zmieniło, a wprowadzaniu nowego modelu towarzyszy rozbudowana kampania oparta na storytellingu i angażowaniu wielbicieli marki.

E i F – mister samochodów i jego następca

Gdy w 1961 roku zaprezentowano światu model E-Type, Enzo Ferrari nazwał go „najpiękniejszym samochodem jaki kiedykolwiek stworzono”. Sylwetka auta, z wyjątkowo długą maską, także w XXI wieku wciąż uchodzi za niedościgniony wzór – w rankingu „The Daily Telegraph”, zestawionym w 2008 roku, model E-Type został uznany za najpiękniejsze auto wszech czasów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja