W reklamie nie chodzi w gruncie rzeczy o dobry smak, artyzm, wysublimowane obrazy i obyczajową poprawność, ale o namawianie, sprzedawanie i zarabianie. Tak właśnie rozumiana jest istota reklamy w spocie „Rosyjski towarzysz” – przedstawiającym wódkę Kreskova, ale pokazującym dużo więcej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W zasadzie to reklama wcale nie nowatorska. Mamy więc głównego bohatera, półnagie kobiety i alkohol, zmiksowane jednak w zgrabną historyjkę rozgrywającą się na dalekiej północy (zapewne Rosji). Choć całość konceptu opiera się na prostym pomyśle pokazania pięknych i oczywiście rozebranych dziewcząt, których jedynym zadaniem jest upiększanie życia syberyjskiego pustelnika, nieodparte jest również wrażenie, że to nie one są tu najważniejsze (a naprawdę przyciągają wzrok).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.