Dawniej seks lub religia, dzisiaj polityka sprawdza się jako doskonały nośnik komunikacji marki. Już nie tylko linie lotnicze, ale i producenci odzieży coraz częściej czerpią inspirację z rzeczywistości IV RP.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Chociaż wykorzystywanie wątków politycznych bywa ryzykowne, irlandzki przewoźnik Ryanair nic sobie z tego nie robi. Promuje swoje usługi, realizując strategię drwienia z sytuacji politycznej w naszym kraju. Już w maju tego roku linie udostępniły reklamę z hasłem: „Ryanair ma najniższe ceny! To może być tajemnicą nawet dla Leppera”. W ten sposób odniesiono się do informacji o tym, że Andrzej Lepper nie ma dostępu do tajemnic NATO.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.