IV RP chwytem marketingowym?IV RP chwytem marketingowym?IV RP chwytem marketingowym?IV RP chwytem marketingowym?

IV RP chwytem marketingowym?

IV RP chwytem marketingowym?
Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

-

Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

Dawniej seks lub religia, dzisiaj polityka sprawdza się jako doskonały nośnik komunikacji marki. Już nie tylko linie lotnicze, ale i producenci odzieży coraz częściej czerpią inspirację z rzeczywistości IV RP.

Chociaż wykorzystywanie wątków politycznych bywa ryzykowne, irlandzki przewoźnik Ryanair nic sobie z tego nie robi. Promuje swoje usługi, realizując strategię drwienia z sytuacji politycznej w naszym kraju. Już w maju tego roku linie udostępniły reklamę z hasłem: „Ryanair ma najniższe ceny! To może być tajemnicą nawet dla Leppera”. W ten sposób odniesiono się do informacji o tym, że Andrzej Lepper nie ma dostępu do tajemnic NATO.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja