Irakijczycy promują polskie mediaIrakijczycy promują polskie mediaIrakijczycy promują polskie mediaIrakijczycy promują polskie media

Irakijczycy promują polskie media

Irakijczycy promują polskie media
Hubert Zientek

Hubert Zientek

-

Hubert Zientek

Hubert Zientek

- A Polacy! - krzyknęli Irakijscy żołnierze. - Nastraszymy ich tylko, bo oni nam dobre drogi budowali. Cała rzecz jasna sprawa (nazwałbym ją PR sprawą) dotyczy ostatniego porwania dwóch polskich dziennikarzy - J. Kaczmarka z Polskiego Radia i M. Firleja z TVN 24.

Oglądając relacje w TVP odniosłem wrażenie, że to istny PR albo wręcz marketing partyzancki dla wspomnianych stacji medialnych. Niewątpliwie przeżycia obydwu panów były opatrzone dużą dozą szczęścia i dzięki Bogu na strachu się skończyło, ale świadomość istnienia i działania PR i TVN 24 jest teraz o wiele większa wśród potencjalnych słuchaczy i widzów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja