Nawiązać w pewien sposób do pamiętnych „piłeczek z San Francisco” z reklamy telewizorów Bravia. Wykorzystać fenomen flash mobu, a nawet spróbować przenieść go wprost do Internetu. O to właśnie pokusił się Sony Ericsson, promując nowe modele telefonów.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Tęczowa fala kauczukowych piłeczek, przetaczająca się przy wtórze nastrojowej piosenki Jose Gonzaleza przez strome ulice San Francisco, to jeden z klasycznych już reklamowych obrazów. Kolorowe piłki, choć znacznie większych rozmiarów, posłużyły do promowania produktu także należącego do rodziny Sony. Nie był to już telewizor, lecz telefony z nowej serii Entertainment Unlimited: Satio, Aino i Yari.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.