Inwazja skoczkówInwazja skoczkówInwazja skoczkówInwazja skoczków

Inwazja skoczków

Inwazja skoczków
Beata Wasylkiewicz

Beata Wasylkiewicz

-

Beata Wasylkiewicz

Beata Wasylkiewicz

Nawiązać w pewien sposób do pamiętnych „piłeczek z San Francisco” z reklamy telewizorów Bravia. Wykorzystać fenomen flash mobu, a nawet spróbować przenieść go wprost do Internetu. O to właśnie pokusił się Sony Ericsson, promując nowe modele telefonów.

Tęczowa fala kauczukowych piłeczek, przetaczająca się przy wtórze nastrojowej piosenki Jose Gonzaleza przez strome ulice San Francisco, to jeden z klasycznych już reklamowych obrazów. Kolorowe piłki, choć znacznie większych rozmiarów, posłużyły do promowania produktu także należącego do rodziny Sony. Nie był to już telewizor, lecz telefony z nowej serii Entertainment Unlimited: Satio, Aino i Yari.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja