Intryga pomiędzy wierszami - Marketing przy Kawie
Intryga pomiędzy wierszamiIntryga pomiędzy wierszamiIntryga pomiędzy wierszamiIntryga pomiędzy wierszami

Intryga pomiędzy wierszami

Intryga pomiędzy wierszami
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Technologie internetowe dają niespotykaną w innych mediach różnorodność możliwości konstruowania przekazów reklamowych. Cyfrowe sprzężenie tekstu, grafiki, dźwięku, fotografii, audiowizualności i interakcyjności skutkuje coraz nowszymi formami elektronicznej promocji. Komfortu tego nie dają media tradycyjne i tutaj innowacje w dziedzinie formatów postępują znacznie wolniej lub nawet wcale. Bywają jednak prekursorzy, którzy wierzą, że nie wszystko stracone. Tacy jak np. komercyjne teksańskie radio, które zamierza walczyć o rynek reklamowy, wcale spotów reklamowych nie nadając.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to