Zainteresowanie zakupami przez Internet wzrasta z roku na rok, co korzystnie wpływa na popularność internetowych porównywarek cen. Jak wynika z badania Megapanel PBI/Gemius, w kwietniu 2007 roku niespełna co piąty polski użytkownik Sieci (19,31 proc.) odwiedził przynajmniej jeden z serwisów porównujących ceny produktów dostępnych w e-sklepach.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Porównywarki cen, choć są rozwiązaniem stosunkowo młodym, na stałe zagościły na polskim rynku internetowym. Staż pierwszych podmiotów tej branży – kupujemy.pl oraz skapiec.pl – sięga przełomu lat 2003 i 2004. Według badania Megapanel PBI/Gemius, w kwietniu 2006 roku witryny tego typu odwiedziło niemal 930 tysięcy osób, a już rok później liczba użytkowników porównywarek cen (real users) wzrosła do ponad 2,7 miliona.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |