Internetowa agora aż huczy - Marketing przy Kawie
Internetowa agora aż huczyInternetowa agora aż huczyInternetowa agora aż huczyInternetowa agora aż huczy

Internetowa agora aż huczy

Internetowa agora aż huczy
Agnieszka Krawczyk

Agnieszka Krawczyk

-

Agnieszka Krawczyk

Agnieszka Krawczyk

Portale społecznościowe grupujące mieszkańców jednego miasta czy osiedla, użytkowników kart kredytowych, dawnych znajomych lub krewnych to żadna nowość w Internecie, jednak portal Nasza Klasa jest prawdziwym fenomenem.

Założony w listopadzie 2006 roku przez kilku studentów Uniwersytetu Wrocławskiego, po kilku miesiącach miał już prawie milion użytkowników i pół miliona odsłon dziennie. Obserwująca jego rozwój Gazeta.pl oskarżana jest o czarny PR wobec konkurenta znikąd, a polski Internet nabiera nowych sił i wymiarów dzięki pobudzeniu aktywności sieciowej nowych użytkowników.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to