Internet zmienia wszystkie formy marketinguInternet zmienia wszystkie formy marketinguInternet zmienia wszystkie formy marketinguInternet zmienia wszystkie formy marketingu

Internet zmienia wszystkie formy marketingu

Internet zmienia wszystkie formy marketingu
Marketingowcy chcący dotrzeć do klientów, którzy korzystają z internetu w codziennym życiu, coraz częściej sięgają po metody ilościowe opracowane na podstawie wyników specjalistycznych badań. Taki wniosek z sześciomiesięcznego programu badawczego sponsorowanego przez Google opublikował Economist Intelligence Unit.

Zmiany zachowań klientów sprawiają, że specjaliści ds. marketingu muszą zastanawiać się nad zmianą podejścia do brandingu, integracji, mierzalności i odpowiedzialności oraz wewnętrznej organizacji firmy. Dotyczy to nie tylko kampanii online, ale wszystkich działań marketingowych.

Przyszłość firm, które uczą się pozycjonowania marki poprzez stosowanie zintegrowanych narzędzi marketingowych i mierzą efektywność swoich wysiłków, jest znacznie pewniejsza niż firm, które tego nie robią.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja