Marketingowcy chcący dotrzeć do klientów, którzy korzystają z internetu w codziennym życiu, coraz częściej sięgają po metody ilościowe opracowane na podstawie wyników specjalistycznych badań. Taki wniosek z sześciomiesięcznego programu badawczego sponsorowanego przez Google opublikował Economist Intelligence Unit.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zmiany zachowań klientów sprawiają, że specjaliści ds. marketingu muszą zastanawiać się nad zmianą podejścia do brandingu, integracji, mierzalności i odpowiedzialności oraz wewnętrznej organizacji firmy. Dotyczy to nie tylko kampanii online, ale wszystkich działań marketingowych.
Przyszłość firm, które uczą się pozycjonowania marki poprzez stosowanie zintegrowanych narzędzi marketingowych i mierzą efektywność swoich wysiłków, jest znacznie pewniejsza niż firm, które tego nie robią.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.