Internet już w 2006 r. osiągnie dwucyfrowy udział w rynku reklamowymInternet już w 2006 r. osiągnie dwucyfrowy udział w rynku reklamowymInternet już w 2006 r. osiągnie dwucyfrowy udział w rynku reklamowymInternet już w 2006 r. osiągnie dwucyfrowy udział w rynku reklamowym

Internet już w 2006 r. osiągnie dwucyfrowy udział w rynku reklamowym

Internet już w 2006 r. osiągnie dwucyfrowy udział w rynku reklamowym
Jeszcze w tym roku w dwóch europejskich krajach, Wielkiej Brytanii i Szwecji, udział internetu w wydatkach reklamowych przekroczy 10 proc. Tak wynika z najświeższych prognoz opublikowanych przez sieć domów mediowych ZenithOptimedia. W 2006 r. wydatki reklamowe na internet w Wielkiej Brytanii wyniosą 12,9 proc. ogólnego rynku reklamowego w tym kraju, a w Szwecji 10,5 proc. Tym samym po raz pierwszy w historii internetu medium to osiągnie dwucyfrowy udział w torcie reklamowym. Już w 2008 r. do Wielkiej Brytanii i Szwecji dołączą Australia, Izrael, Japonia, Norwegia, Korea Południowa i Tajwan.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja